Ven

Puuh vaknade upp bredvid älskling och även mikan i detta ruggiga vädret, när klockan ringde. Kollade ut hur kylligt det var ute medans det var sån värme under täcket. Ville bara ligga kvar men nej var tvungen att gå upp för skulle lämna lillebror på dagis och sen skulle moffe hämta mig så han kunde köra mig till råå för hade friluftsdag idag och då skulle jag till ven (:
Blev att delade tandem cykel med emma igen, riktit skoj blev ut i åkern och sådan lite som vanligt, förrvånade mig inte riktigt när vi skulle ta vår egna lilla sajtsing runda som sagt. Men innan dess stack jag, emma, gabby, isabelle, fanny och anna en runda och stannade för att grilla så härligt . . så dagen blev välfigt toppen fast vädret varit lite lurrigt. Här kommer lite bilder:

kränger.


snygg utsikt hade vi ! (:


Fanny ska göra grill spett (:


Det blev lite kallt så vi skulle värma oss över grillen och grilla marschmellos ;p


Hm, gabby blev det rätt? ;p


Isabelle ;p


Annie ;p


hm, vad är det för min egentligen? som man ligger inne med? ;p


Annie och fanny ;p


Liten bild mot danmarks håll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0