valborgs helg- söndag!

ligger i sängen och bara myser lite, älskling och simon sitter och spelar, funderar på om jag ska vara med en sväng eller om jag ska gå och duscha får la se vad jag väljer. Väldigt fint väder ute idag iaf, så blir nog en lång promenad med älskling i handen längst stranden och runt i höganäs.
  Man ska ju inte missa chansen att vara ute när det är fint eftrsom vädret är så lurrit vissa dagar så man hellre kurrar ner sig inomhus, så nej nu ska det bli en lång skön promenad!
Har även fått svar på mitt mejl, och nu ska det bli tag i det också känns skönt att få fixat upp det nu i veckan så är det mysteriet löst eller vad man ska säga haha!

Igår var det ju första maj som alla vet, jag och älskling tänkte inte på någonting satt på bussen är på väg ner till knutan men så är där avspärrat över allt, och bussen viste inte hur den skulle köra men sen blev vi avsläppta vid det huset typ där rättegångar och sånt går ;p så blev att vi började att promenixa mot knutan massa polis helikoptrar i luften över allt, men en polis berättade för oss att det var högern mot vänstern kännde oss så efterblivina haha!!
  Men gick mot kärnan där va typ15 såna polis bussar, och 30poliser om inte mer, och typ 10riddande och några andra civil bussar men förstärkning i.. Och massvis med människor oct det kom bara mer o´mer av både ock .. men när vi väl tagit oss upp över käärnan sen så kom pappa och hämtade oss där, för han hade även fått hämta lilla sara (: <3 
  men men nje nu orkar jag inte ligga här och skriva mer ska be älskling att gå upp pch göra en varm kopp oboy till mig och jag lovar till 1000% att han gör det! <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0