VALBORG

30 april - 1 maj
Fyfan blev att åka till väla med mamzen fick en ny skinn jacka och en ny tunika så jävla ur läcker!! Blev att duscha och göra sig ren och fräsch inför kvällen, tog sin tid att göra v sig. Tog bussen ner till stan när hjärtat ringde och sa att han och simon var på väg.
  Jovisst lilla kikki i vit klänning, svart skinnjacka, leggjeans och högklackat (y) toppen! haha nej blev bara så jävla snygg!! (; möte upp dem i stan sen blev det att gå till hannes där emil och basse redan var. Sen kom dem andra så spelade gitarrhero och ... sen begav vi oss ner till tivolit där jag träffade elin och eddi men även makki med flera... När vi varit där ett tag blev det tråkigt, eller inte tråkigt men vi fick panik fan blev att dra till knutan och upp till båtarna och över till danmark förfan!! Slapp betala på vägen ditt, haha vadå smet på (a) haha nej men gubben sa till oss ni kan bara gå på det är lugnt. Sen när vi kom så var det meningen att vi bara skulle tura, men fick hoppa av... Blev att vi gick i danmark en sväng och sen blev det båten över vid halv 1 sen tog vi bussen hem vid halv två när vi käkat :) Tjingeling och tummen upp för den kvällen <3 .

Idag blir det lan och va med leon och simon, skulle egentligen ut men vädret är sej och så så bestämde oss för ha myskväll så det blir spela lite, kolla film med smått och gott godis och läsk.. haha och nej mamma jag ska försökak ... du vet vad jag menar. Hahah <3 

Bilder kommer sen på hur man såg ut, om jag pallar! (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0