trodde ni va ;p

haha klart man vill veta vad det är jag menar, men det är inte det ni tror!! så förhasta er inte nu va ;p
passar lillkotten nu, medans dem andra är och handlar lite, blev att jag hämtade honom på dagis sen gick vi till willys och handlade glass där vi även träffade anki (:

Just nu hjälper jag mikan med lite saker, hon åker som sagt till danmark idag ju, ska bli skönt att slippa henne faktiskt, haha nej bara skoja hon är underbar <3. Men nej nu ska jag inte sitta här med ska ta och göra något gott, slutade tidigt idag började klockan 10-12 idag och det var bara teater så härligt, men nej nu måste jag sluta babbla för snart kommer emma och dem :)

mysställ blir det nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0