tennis

Godmorgon alla mina läsare (:
Dagarna bara springer iväg, det går så fort nu den sista tiden men idag verkar det bli ett skönt väder gemt emot igår när det bara regnade och smattrade mot fönstren men det var mysigt. Så idag håller vi tummarna lite för idag hade jag och älskling tänkt att åka och spela tennis. Medans jag sitter här och skriver står älskling och gör frukosten idag som ska bli äggröra med baccon, och till det blir det god svartavinbärs saft.

Har så mycket jag måste hinna med nu innan nästa vecka, mycket som står på schemmat som inte blir gjort så får ta tag i det nu tänkte jag. Men som sagt röd dag idag så får nog vänta tills nästa vecka med vissa saker. Idag är det den 2010-05-13 med det menar jag att jag och älskling har även 17månader, så får se vad vi gör dagen till då, men som sagt vi ska och spela tennis om ett tag så får vi se vad som händer senare ..

saknar även min syster och hennes familj lite, träffar dem så sällan :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0