plugghäst?

kväll som sagt och jag har varit lite dålig på att uppdatera dessa två dagarna men har haft mycket annat att tänka på, och inte haft så mycket tid till data skrivandet. Men det är sådant man måst kunna lägga åt sidan som sagt fast ni är nyfikna.

Har sett att min statistik har ökat på det senaste så får ta och bli lite bättre med skrivandet. har mycket att göra i skolan denna veckan eftersom att jag ska vara ledig en vecka. Blir att jobba på med pluggandet och ligga i för gäller att inte ligga bak sen när jag kommer tillbaka.

Denna veckan ska jag hinna med bland annat att göra:
- Bokrecension
- 2 stora inlämnings uppgifter i inriktning.
- samhälls kunskaps klart inför redovisning. avklarad
- YRK - färdigt inför redovisning
- Svenska inlämnings uppgifter
- Om kroppen i idrott och hälsa.
- naturkunskaps prov?
- Handla till ledigheten...
- Fixas med privat saker.
- Städning ..
- Packa
- Sola


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0