pannkakor

ligger här i sängen nu och är dags för en film och mys, men ligger och tänker lite på dagen vad som hänt idag egentligen. Skulle egentligen tränat idag eftersom att det är måndag och ja sa att jag skulle börja träna på måndagar, men stod och hjälpte mamma med maten och sen städade på mitt rum och när jag var klar och vi satte oss för att äta tittade jag ut genom fönstert och sa: oj när börjar träningen det är måndag typ, så var klockan redan halv sju... så får ta det på tordag istället, och bara ta det lugnt nu resten av kvällen. 
  Kollade nyss på top modell och till det stod jag och gjorde pannkakor, skit gott (: annars har inte så mycket hänt idag får la vänta och se, ligger och pratar med baby i telefon nu så nu så blir det tjingeling . 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0