morgon trött

puuh tidig morgon som vanligt, som det tar emot att gå upp men nej upp det ska jag! vaknade när klockan ringde, låg kvar och så ringde älskling, han var också uppe gott, så han fick mig att gå upp och göra en kopp varmt grönt tee. Ibland är man nyttig haha ;p 
  Lång dag framför mig, bouya! nej vet inte varför men hatar tisdagar på något sätt. Det kan bero på att det är ända dagen jag går till klockan fyra. Bara att ta dagen som den kommer. Träning klockan 8:00-10:00, sen är det bara vanliga lektioner, men hade tänkt att jag skulle försöka vara duktig idag så jag känner det när jag går hem,  fast man är så jäklans skoltrött så man närstan bara vill .... nej men nu är det snart dags att åka för fasen bara 19 dagar kvar!
HELL YEAH HÅLL I HATTEN FÖR HÄR KOMMER VI ......  

Nej nu ska jag ta och drícka mitt tee, och fixa pakningen till träningen och sedan skolböckerna, har även skola på lördag :( , men bara i en tímme sen ska jag och älskling på konfirmation hos min kusin (: stor flicka nu ju! ..Tjingeling


DETTA ÄR JAG NU:

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0