konfirmation

igår tillbringade vi hela dagen hos kusin vitamin eftersom att hon konfirmerade sig. Så otroligt fin var hon, och riktigt roligt att träffa alla andra eftersom det var ju så längesen man träffade den mesta delen av dem. Alla var så fina och uppklädda. Massvis med prat och trevlgit var det :)

När vi kom hem så blev det att byta om till det rosa myssstället och slänga sig i sängen. Var meningen att jag och älskling bara skulle ligga och dra oss och mysa lite efter dagen men istället så kurrade jag nog ihop mig lite för mycket och låg så gott så jag slocknade totalt. vaknade inte ens när baby försökte väcka mig, så så gott somnade jag i hans famn, mums! <3

Lite bilder från igår:
Så här såg man ut själv (: 
Klänning, kavaj, tights, och klackaskor (;  


Mamma och mormor i kyrkan, så fina (:


Vincent i kyrkan :) härligt smile eller vad !!


Älskling och jag i kyrkan :) haha så alvarlig han ser ut ;p


Papzi i kyrkan med melvin så stilig :)


I scoutt stugan, väldigt kallt inne ;p <3


Fridas konfirmations grupp :) Så fin i håret & allmänt (: 8fn h


Vad är det för min egentligen på dem två boy;sen ;p


Always love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0