knassikalas

dagen började med att natten varit helt knassig. Men blev upp klockan 8 imorse, men mamma och pappa var redan uppe men fick även sällskap av lillkotten som tyckte att det var tråkigt att sova haha. han som brukar vara en sju sovare nu för tiden men nu har det blivit för tråkigt tydligen. thihihi.

Blev att äta nybakade bullar och sen hoppade jag i ett skönt bad och nu är det dags för mig att börja göra v mig, för annars kommer jag ju dock inte att hinna bli färdig som sagt. Kommer lite bilder sen efter dagen och kvällen. oj har ju glömt och skriva vart vi ska, jo min kusin ska konformera sig idag och det är något man bara gör en gång i livet som sagt. all lycka till henne idag på hennes stora dag.

Nej för sören nu måste jag göra en kopp ... tjingelling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0