JIPPI!!

För-eftermiddag.
Kommer ni ihåg min lista jag var tvungen att hinna med denna veckan, har börjat komma någon värt nu iaf, men det tar sin tid allt ihop .. Men ska snart iväg med mamma igen och handla en bikini idag så det också blir klart. Har även varit hos tandläkaren och fixat det som skulle göras, så det känns skönt. Fick mitt schemma idag från mitt sommar jobb. Jobbar  ungefär 100% som en normal gör. Blir gött med pengar för tusan, 20 000 ungefär kommer man ju att känna. Men 9000 av dem kommer gå till körkortet och lite till datan som blir klar.  Hinner kanske även att träna ikväll, men det får vi se, för måste hinna klart med pluggandet också. Tjingeling.

Denna veckan ska jag hinna med bland annat att göra:
- Bokrecension
- 2 stora inlämnings uppgifter i inriktning.
- samhälls kunskaps klart inför redovisning. avklarad
- YRK - färdigt inför redovisning
- Svenska inlämnings uppgifter
- Om kroppen i idrott och hälsa.
- Schemmat till sommarjobbet.
- naturkunskaps prov?
- Handla till ledigheten...
- Fixas med privat saker.
- Tandläkaren.
- Städning ..
- Träna.
- Packa.
- Sola +


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0