igen?

vaknade tidigt imorse när veckarklockan ringde, låg kvar till kvart över sju sen blev det upp och ta en kopp te vid fönstret och bara njuta av vårvädret. Ringde tandläkaren akut igen.. blev att dem fick klämma in mig idag också så jag fick fixat min tand. Så får hoppas att den håller nu men har inte ätit på 3timmar nu så nu ska jag gå och göra lite spagetthi och köttfärssås tänkte jag.

Har även snart tvätt tid. Så allt blir klart nu innan vi åker, har varit och solat nu två gånger igår och en förra veckan, brukasr ju aldrig sola min var tvungen att göra det nu innan vi åker. Har även packat färdigt och snart är jag klar med alla läxorna som stod på min lista kanske 5 timmar kvar att plugga bara men får ta det lite lugnt.

Imorgon blir det skolan, till klockan tre om inget händer nu igen. Men annars vidare efter blir det till väla för att hitta en bikini hittade ingen nu igår, :( så får hålla tummarna att jag hittar en förfan annars får jag panik .

Nej nu ska jag göra i ordning inför tvätten, tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0