Godmorgon mina kära läsare

Kan inte sova så sitter i soffan nu på en lördag redan klockan 08:00 puuh, tråkigt! Baby och lillasyster ligger fortfarande och snarkar så gott. Orättvist. Ikväll bär det av, så har rätt mycket som skall hinnas med idag innan kvällen kommer, och baby ska hjälpa mig <3 :)

Hm, funderar på om jag ska gå ut och göra en kopp kaffe så ögonen också piggnar till, dem vill ju allt fortfarande sova som sagt. Ida och melvin var här och sa hejdå till oss igår, alltid trevligt :) Emma och tilidis var okså här för att säga hejdå igår till oss, alltid trevligt :), men man vet aldrig med dem om dem dyker upp idag också.. HAHAH 

Fick handlat min bikini efter många många om och men, och då hittade mamma också en ny, skit snygg. Sen handlade vi ett par shorts till lillkotten också. Ur snygga. Bestämde även en liten privat sak igår som också skall göras när jag kommer hem, ska ringa till .... och få en tid.


Kommentarer
Postat av: simone

Tjoho kikki! Hur är det..? Själv toklängtar jag till semestern (i juli) när blir du sommarledig?

2010-05-31 @ 11:06:47
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0