GLAD

fattar inte riktigt hur jag kan vara så morgon trött på mornarna, men får la hoppas att det snart ger med sig. Dagen igår var alldedes utmärkt. Morgon träningen var riktigt skön och allt gick suveränt. Prat och träning ser verkligen fram emot nästa träning men blir ju inte nästa tisdag för då har vi friluftsdag så ska till ven, så kom på nyss att måste messa ante sen! Men annars hela dagen var utmärk träningen, skolan och här hemma bara ett stort plus när baby också kom :) 

Dagen idag, vaknade upp med mitt hjärta intill mig när veckar klockan ringde, men blev att vi låg kvar och drog oss i 45-min sen upp och så käkade jag frukost och han gick ner till bussen. När jag hade ätit ringde baby, snackade lite sen gjorde jag v mig och packade idrott kläder sen bar det av till skolan. Hade välidgt kort dag i dag, började 8:10 med resurs och sen idrott och Yrk sen slutade jag 12:10 så rätt soft dag, men kändes som om klockan var mer när jag promenixade mig hemåt på grund av att vädret känns lite lurrigt.

Snart ska jag packa till ikväll och sen blir det att möta upp hjärtat i höganäs och sen vidare tills hans papzi. Tänkte se om jag hade något att plugga idag, ellelr har ju alltid det men om jag hinner ska fixa lite små saker också. Men något som jag glömt säga är att sommar jobbet är helt klart nu, med allting så nu väntar jag bara på mitt schemma som redan är klart som jag ska få, ojoj min timpeng är inte dålig ska jag lova (: blev skit glad när jag hörde vad jag skulle få i timme, tror ni hela mitt ansikte lös eller, javiist!! .

nej nu kan jag inte sitta här och feta mig mera, nu måste jag ... tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0