gaaaash

Kort dag idag i skolan, men redovisade även i samhällen idag så den bocken är avklarad, skönt. Har också varit nere och fixat tvätte tid till imorgon så jag hinner få allt upp tvättat som jag ska ha med mig. Tränade nu ikväll också eftersom att det inte blir någon morgon träning på grund av att vi ska ha spinning med klassen.

Skulle egentligen varit med på det, ska även försöka hinna men måste få en akut tid till tandläkaren imorgon bitti, kan inte gå utanför dörren annars har hänt en förfärlig sak :(

Känner fortfarande ångest och stress inför veckan vad som måste hinnas med, och det är inte så lätt redan tisdag imorgon plus att jag måste få en akut tid till tandläkaren direkt imorgon bitti dom måste kunna klämma in mig på något höger eller vänster...

i love you baby!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0