förbannadd!

vet inte vad jag ska säga om dagen & går dagen men javisst! 

kort skol dag idag. Började med s-idrotten men ingen kom så jag gick hem igen.
Blev inriktining första lektionen med föreläsning, och sedan svenska. Min skoldag!
Kom hem, så kom pappa och marfar så drack kaffe och åt två munkar med dem :)
Sedan begav jag mig till stan där jag möte upp älsklig.
Åkte hem till honom, möss och han lagade mat till mig, så samtidigt kollade vi på
film sen när den var slut så blev det att diska och göra pannkakor (: gottigotti..

Fick även veta att grannarna som bor över oss ät dumma i huvet!
Så jävla sjuka i huvudet, bara för att vi försvarade vår andra granne rakt över oss
som är så sjukt trevlig, snäll och underbar.

men nej nu ska jag ej sitta här mer, hejdå!!
så jävla farbannad man kan bli. . .


Kommentarer
Postat av: ida - mamma till melvin <3

Jag vet inte om man ska vara förbannad eller skratta åt dem, antar båda delarna för det är så det är för mig. Men dem idioterna kan vara trevliga ock så, stå ock gulla med melvin ;s Ååååh, dem ska akta sig verkligen ;)

2010-05-06 @ 20:59:13
URL: http://secretbiimbo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0