FLUM

Sitter här på inriktiningen och skriver om psykosocialt arbete. Där vi har valt vad vi vill jobba om men just nu har jag fått stopp och pallar inte mer så nu är det bara att sitta och vänta ut de sista 29minuterna! Sitter här med jennifor och johanna och har väldigt trevligt. har varit en total flum dag idag för mig del, men en super dag. Bara att älska denna dagen <3

När jag väl har slutat så ska jag snabbt hem och träffa ida och lila melvin och säga hejdå eftersom vi åker imorogn till ...  ja det har jag inte avslöjat än men det märker ni när jag kommer hem ;) Ska iväg med mamzi till väla och handla en bikini men är så kräsen men egentligen inte utan dom jag sett har bara varit så äckligt fula !!

Men idag är det kris så idag bär det av till väla, där finns alltid får jag hoppas. Ska även fixa klart alla andra små grejor som jag inte hunnit med för imorgon ska det bara vara en ledig dag och vara med mitt älskade hjärta <3 Oj glömde baby kommer ikväll när han varit och klippt sig en riktigt snygg pudding det men han är bara min <3


Kommentarer
Postat av: johanna norberg

men kikki hörde inte du att det blev fel på din biljett? :O det blev namn fel så jag fick åka istället ;) <3

2010-05-21 @ 17:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0