dålig natt

kvällen igår mådde jag inte så bra, som ni såg på facebook kanske:
  varit ute och gått med älskling och simon i två timmar idag, på vägen hem blev det längst stranden, så mysigt. Men känner mig inte alls kry i kroppen ... känns helt trött, tung och bara allmänt vill sova så hoppas att det är bättre imorgon, var ute i 2timmar till med baby nyss, men blev inte piggare så får la se. men godnatt för nu ska jag sova och kolla film med baby ♥

Men somnade inte fråns halv fyra på morgonen blev att väcka älskling hela natten, att det var för kallt, för varmt osv.. lite synd om honom men han stod ut och gjorde det för min skull <3 . Men åkte hem om imorse för att hade glömt nycklarana, packade idrotts kläder och sen blev det vidare till skolan för var bara hängig imorse men det släppte efter ett tag. Kom till skolan var det idrott och sen samhälls kunskap. Hade hålla i två timmar sen efter så stack hem och åt lite och sen tillbaka igen för att göra naturkundskaps provet. men känndes som om det gick iaf! :)

men nu ska jag bara ta det lugnt och mysa lite och plugga lite, sånt är livet.. Tjingeling




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0