17månader <3

Godmorgon.
Hoppas ni haft en härligt morgon, för det har jag. Igår blev det först att åka och spela tennis i två timmar, blev bara snabbt hem om och hämta saker och äta sen åkte vi ut och spelade lite golf. Har aldrig spelat riktig golf för ut och det vasr skit svårt men jag träffade bollen hela tiden. Och ibland var jag grym men sen kunde bollen oxå bara komma typ tio meter när den skulle gått 70meter haha xD men hade  en underbar dag med min älskling och dem som var med.

När vi kom hem blev det upp och spelade lite wii, super mario riktigt kul var det. Hade kamp mot varandra oxå under banan så man dog hela tiden typ, så vissa blev litee arga men bara på en bra nivå haha tyckte väl inte om att förlora mot oss andra ;) ..

Under tiden vi spelade bllev det dsags för mat thaikyckling gryta med ris och grönsaker gottgott. Sen hände inte så speciellt mycket mer för då var klockan redan 23:30 så vi gick ner och möss ner oss i sängen och slocknade nästan direkt :) skööönt!

Hahah typ jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0