- tandis

Godmorgon alla mina läsare :)

Hoppas ni haft en bra sömn inatt för det har jag haft. Vaknade av att veckar klockan ringde först halv 7 imorse och sedan klockan 7 igen då det var dags att gå upp, men kom på att jag inte ska gå till skolan idag på grund av förhinder..

Ringde till tandläkaren nu imorse men alla special tandläkare var på utbildning, :( så får hoppas att dem kan klämma in mig imorgon, annars har jag ju min tid på torsdag men kan ju verken gå ut eller visa mig såhär.

Sitter i soffan nu med mamma och dricker en kopp kaffe med lillkotten. Men får ängna min dag åt min lista och försöka pricka av lite. Måste bort innan jag åker iväg till solen. Var som sagt och tränade igår, känndes skönt, älskar att träna måste bara få viljan att gå ditt. Älskar känslan efteråt.


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej lilla du..Jadu snart åker ni till värmen,,Tar du lite sol & värme med hem?? VI behöver verkligen det med..Så tänk INTE på oss INTE hmm =)

Ta nu hand om dej & hälsa din boyfreind..Cee yaa babe

2010-05-18 @ 11:09:16
Postat av: simone

Så charmigt foto :D

2010-05-24 @ 12:32:28
URL: http://fattybom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0