vårdcentralen?

ojoj dagarna bara springer iväg just nu vart tar dem vägen egentligen? Igår var det bara skolan och sen åkte jag och älskling hem till honom och när vi kom ditt la vi oss för att vila lite eftersom att det hade varit en lång dag i skolan med rätt mycket men då blev det att vi åt lite middag och sen gick och la oss i sängen för att vila men blev att vi somnade och vaknade till vid 12 så blev bara att vända sig om och sova vidare.

Så idag vaknade jag upp bredvid honom, gjorde en kopp tee och sen var det att åka till bussen och till skolan var det tänkt men så har jag nog åkt på urinvägs infektion så blev att ta bussen hem och sen till vård centralen men ringde först och så sa dem då att jag skulle prova med att dricka 2 liter citron vatten och ett antal glas med tranbärs dricka och bada i bara ljummet vatten. Och sen är det inte bättre till imorgon så ska jag ditt på morgonen. Efter samtalet blev det att kolla när lillebror spelade spel och sen åkte vi med mamma till klippan för att hälsa på ida och äta frulle hos henne, fast lillkotten hade redan ätit pannkakor den lillskiten ;p 
Blev att vara där ett tag, då man även träffade på japanerna som var riktigt rädda för Dino thihi.. Åkte vidare sen till citygross och familia för att mamma skulle handla present till lillkottens lillebror för ska ditt i helgen på kalas alltid trevligt :) och nu är vi hemma och jag har nyss kommit upp från mitt ljumma bad måste säga att det är mycket skönare att bada i varmt, haha nej nu ska jag ta och göra något nyttigt, tjingeling.




Kommentarer
Postat av: ida - väntar mitt första barn <3

Kikki, hon heter dio ock inte dino så du vet (; HAHAHA! Vad roligt att du tyckte om att vara md ock höra Melvins hjärtljud, snart är det hans skrik man får höra ist :-D

2010-03-05 @ 07:51:18
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0