tuss

sitter här framför datan med en varm kopp jordgubbs tee, och kollar lite film men hade tänkt att fixa lite saker snart och ta tag och fixa till dem så det är klart sen och även hinna plugga lite i körkorts boken men det blir sen ikväll när jag är färdig med det andra, skulle egentligen träffat mormor imorgon men blir ändrat till torsdag på grund av att ska till tandläkaren imorgon och dra ut två tänder fyfan säger jag bara usch så blir på torsdag istället efter praktiken :) 
Blir snart att kolla en film under tiden också, men det går ihop till ett i slutet så men annars har jag inte så mycket att skriva just nu för är så jävla trött. Tjingeling :)


Kommentarer
Postat av: Moster håller koll

Nämen ser man på vad jag hittade här..Om inte kikkis blogg.. Kul läsning..Å du e fortfarande såååååå förälskad läser jag..ojojojo suuuck,,hehe..Nämen det e så skojj när man vet att ni har det bra ihopa...Nämen du,,tat nätt med allt,,, så man inte blir gammel moster snart åt dej me,,L..Skojja bara..Ha det bra ..kramis

2010-03-09 @ 15:11:46
Postat av: Alexandra, KAKHUSET ♥

Så söta när ni pussas! :D ♥

2010-03-17 @ 04:49:48
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0