till min saknade vän, kikki ivanoff!

kikki ivanoff.. var ska jag börja någonstans? jag lärde känna dig genom helsingborgs wrestlingteam och det är jag glad över. sedan vi började prata med varandra där som små började vi att umgås mer på fritiden och hittade på massa bus! sommaren 05. haha, ska man skratta eller gråta? vi var ungefär 99 % av det sommarlovet där och riktigt kul hade vi. jag trivdes så bra med dig, en äkta vän. minns du tillexempel när du, jag lotta och dennis badade i deras pool? eller när du hade sånna små muständer godisar på ditt rum som jag åt hela tiden. eller när vi var hos mig, när vi busade i höghusen eller tjuvringde! ja vi har hittat på massa gumman. minnena är för många för att skrivas ner men saknar dig, ja det gör jag!

du är nog den jag har skrattat mest med, den jag har berättat mest hemligheter & den jag har litat på mest. kommer du ihåg när vi alltid ringde hon tanten, när vi frågade efter någon emelie? när hon fick damp. hihihi! jag minns den studsmattan i hasslarp, som ni hade på vid er lekplats. att vi ofta hoppade på den.

nu när jag tänker efter så saknar jag dig otroligt mycket. våra minnen är oslagbara! våra barnsliga bråk, långa nätter och även tävlingar! vi fick alltid mötas och jag förlorade alltid över dig. jag var alltid glad för din skull, men ville någon gång iallafall vinna över dig! men det gick inte. jag minns att folk ofta frågade när vi berättade att vi hade mötts; vem vann? och självklart var det du varenda gång. men du var duktigare än mig, så var det ju bara.
det som hände med vår vänskap var synd, att vi gick skilda vägar och inte träffas så ofta nu. men det blir väl så när man växer ifrån varandra. jag slutade på brottningen, vi fick pojkvänner och började hitta nya vänner på våra nya skolor. jag har kul med vänner, det har jag. men inget slår våra tider tillsammans kikki, varken någon människa eller något annat. det vi hade, den vänskapen vi delade, den var bäst! jag hoppas verkligen att du har det bra med ludvig och att du trivs i din nya lägenhet, att allt är bra med dig och din familj. du kan bara höra av dig när du vill träffas, för vår vänskap rostas aldrig ut trots vår kontakt senaste året.

jag saknar dig och hoppas att vi får någon slags ändring på detta någon gång i framtiden! jag älskar dig gumman / emelie lindell <3 

 



Kommentarer
Postat av: Mamma..

Snörvel o snyft , nu gräder jag, vaaad fint skrivet,

jo jag hoppas ni hittar tillbaks till varandra, ni gav ju oss lite gråa hår med..

äkta vänskap rostar aldrig emelie..sicken fin vän du är för kikki som skriver såhär :)

2010-03-24 @ 17:15:07
Postat av: mikaela

hihi lite sen men ja !

GUD så fint skrivit!!

man vet inte vad man ska säga! :)

saknar dig emelie :D

2011-08-13 @ 04:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0