stress

Som det ser ut så är det frukost nu, och sen ger vi oss in till stan för att handla lita, jag ska hitta mig en fin vårjacka och ett par leggjeans som det ser ut, annars vet jag att mamma klaggar en vårjacka är ju viktigt hihi, skulle egentligen åkt till väla men nu har vi försovit oss i en timme så blir nog bara att gå på kulla gatan och sen på söder eftersom att jag har tandläkaren också idag i eftermiddag så får se vad som hints.

Kvällen leder oss mot att kanske först dra upp till mormor en sväng får se om vi hinner för ska på kalas också för lilla leon annars får det bli imorgon som sagt.

Har varit lite glömsk men mmikan min lillasyster tävlade nyss Svenska Mästerskapen och slutade på en tredje plats alltså bronset var hennes, riktigt härligt gjort. Första året där och du tog medalj det är riktigt härligt gjort <3 . 

Kommentarer
Postat av: jennifor♥

Tänkte bara skicka En GladPåsk Hälsning och hoppas du får en härlig helg.♥

2010-04-02 @ 13:30:19
URL: http://jennif0rloneryd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0