stan med mormor

Imorse blev det att jag och ida tog bussen in till hbg, och sen vidare ut till Höganäs. Där vi skulle träffa mormor som var väldigt längesen för mig. Började med att vi åkte ut till hennes Loppis väldigt fin och fantastisk, satt och pratade lite och hade det trevligt blev även att vi åt där (pizza) gottigotti, hihi :) 
Vidare sen vid halv ett tog vi bussen hem till mormor, eftersom dem flyttat till dem nya höghusen, väldigt mysigt och fint och underbart blev att vi tog en kopp kaffe där och snackade lite sen bar vi oss inåt mot stan och gick på gågatan i affärerna där jag fick en fin tröja och ida bebis kläder, riktigt fina tack så hemskt mycket. En riktigt fantastisk och roligt och härlig dag med fint välder.
Tack för denna dagen mormor, och hoppas verkligen att vi kommer börja träffas oftare nu och även få bra kontakt igen och med det menar jag en toppen kontakt :).

Väl nere i stan möte jag sandra och snackade lite med henne, och sen kom älskling in så var med honom ett tag och nu har jag kommit hem, måste även till läga ett stort tack till dig moffe som hela tiden ställer upp för oss, <3 och dig har vi ju redan en toppen kontakt med :)

Nu är det bara 6 dagar kvar, tänk vad tiden har gått fort <3
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0