praktik

imorse vaknade jag bredvid älskling när larmet giick, klockan 5 fyfan det var längesen det ringde så tidigt men han bara vända sig och somnade om hur lätt som helst men för mig var det bara dags  att gå upp för idag började min praktik på vätten mellan 06:30-11:00,
För er som ej vet vad vätten är så är det ett korttidsboend och där ska jag ha min praktik nu i tre veckor fram, verklar vara väldigt trevligt.
Men sen när jag hade slutat så kom moffe och hämtade mig och lämnade mig här hemma så blev det att gå upp där baby fortfarande låg i sängen den grisen. men han började ju inte fråns klockan ett så darför hehe, följde med honom ner till stan innan och lämnade honom sen nu har jag nyss kommit hem, blir att ta det lugnt och vara lite med mamma, lillebror och hans mamii dom har nyss kommit så nu får jag la vara lite social men dem gör pannkakor thihi ska bi gott att smaka när det blir klart.

Helgen var fantastiskt, orkar inte skriva nu men blev att lana, sen iväg och fira ida och sen blev det att fira elin och även den andra lillkotten :) tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0