mormor

Godmorgon allt folk :)
praktiken går hur bra som helst, trevligt (: jag är lite seg på att uppdatera på grund av att har praktiken och sedan är jag trött när jag kommer hem så försöker att vara aktiv på bloggen under tiden alltid när jag kommer hem, men oftast nu de senaste dagarna har jag haft så ont i flabben och varit allmänt trött!

Har även varit med mamma rätt mycket nu dessa dagarena på förmiddagarna och det har varit mysigt och trevligt, nu när jag har praktiken så träffas vi ju mycket mer plus att dem är snälla och lämnar mig och hämtar mig varje dag, <3

Idag bär det av till Höganäs med Ida för att träffa mormor, är ledig idag så tänkte passa på eftersom det var rätt längesen. Vem vet vad det blir av dagen sen? det får vi se men har kvälls tid imorgon igen:)
Måste även till läga att jag älskar mitt hjärta, förevigt vi älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0