Morgon inlägg (:

Godmorgon alla läsare (:
Kvällen igår gick väl hyffsat fort, alltid roligt och trevligt! Hoppas bara att dom tycker desamma om mig men det känns så i alla fall och det är alltid skönare att gå ditt då.
Dagen idag är väl rätt skön, är ledig men är ändå uppe så tidigt haha, men ska lämnan lillebror på dagis om en timme så blir att sysselsätta honom nu på morgonen och sedan äta lite fukost och gå och lämna honom fast han ska få cykla idag,  nu när det är så fint och skönt härligt väder, märks att det börjar dra sig mot våren!

Nej nu ska jag inte sitta här mer på min lediga dag, utan vi hörs sen i eftermiddag när jag varit hos tandläkaren och dragit ut dem andra två, usch fyfan! tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0