kvälls inlägg

tänkte skriva ett kvälls inlägg,
hade egentligen tänkt att åka till basse idag, men så blev det ickes och nikes för att vi viste inte hur vi skulle komma hem sen inatt och plus att jag är lite yr och har ont lite i munnen sen tänderna! Men fick även ett trevligt samtal innan från älsklings mamma, om att vara hårmodell imorgon i malmö med henne en heldag. Så ja varför inte? så bär av till malmö imorgon bitti och kommer hem imorgon kväll efter den långa dagen då, även älskling ska jag försöka få med ditt, hejhopp!

Nej nu ska det bli att ligga och kolla på Let's dance och sedan får vi se vad kvällen leder till men blir nog film och mys eftersom ska upp tidigt imorgon och det är skönare att somna tidigare när man har ont sen tandis, så får väl se hur mycket min värk vill väcka mig inatt, det lär ni märka för skriver jag något inlägg sen efter detta så är det tack och vare det! Tjingeling <3


Kommentarer
Postat av: mamma

Hoppas du får en bra o kul dag <3<3<3

2010-03-13 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0