kvälls inlägg för kvällen (:

lämnade lilleman på förskolan imorse men han ville mer med mig hem igen än att stanna där, men efter ett tag läste det sig och han stannade kvar, och när jag var på väg ringde tandläkaren och så blev min tid ändrad till klockan 10 istället för klockan 15 alltid skönt att ha det gjort tidigare :)

Efter tandläkaren mådde jag inte så bra, blev yr och fick svettningar men det släppte efter ett tag och sen när jag och morfar kom hem efter tandläkaren så kom mamma och så sa hon direkt att jag var likblek, så har lite lågt blodtryck eller vad det heter nu, men det är sånt man kan få efteråt. Så nu ska man ha alvedon ett tag om det behövs, och även dricka sån blutsaft usch.

Men nu sitter jag framför tv men älskling och lillebror kollasr något barnprogram och har nyss ätit lite middag, gottigotti, men var svårt att äta eftersom att ena sidan går det inte på för tänderna åkte ut på den sidan idag och den andra sidan har jag riktigt ont i för är ngt konstigt där, så får väl se om det blir bättre eller vad.

Så dagen har bara blivit att dricka riktigt mycket oboy, både varm som kall (y) det är även prima gott thihi.
men nej nu ska jag mysa med älskling och bara ta det lugnt för nu kom även papzen och mikkan hem. Tjingeling



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0