kvälls inlägg :)

ligger i sängen nu och känns som om det är dags att sova faktiskt, jobbade kväll idag eller hade praktik nu ikväll eller vad man nu ska säga. Roligt och trevligt men man blir så klart trött när man inte är van vid det :) Dagen var katastrof imorse måste jag säga, haha men endå helt underbar ♥

är så jävla trött nu efter kvälls jobb så blir att ligga och kolla film nu och mysa lite sedan soova som jag tror att jag kommer somna väldigt fort efter denna kvällen, och denna jäklans huevärk jag har, fyfan! Sen väntas det tandläkaren imorgon och att dra ut ytterligare två tänder och skräcken har jag redan eftersom att jag har fortfarande ont i min ena tand sen sist, så ska även be dem att kolla det imorgon. bättre att vara säker än osäker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0