ibland

Idag har jag haft en sådan dag när allt inte blir som man tänkt sig. allting har väl i stort sett bara blivit helt fel och jag har kännt mig alldedes tom och inte vetat vad jag skullat göra, har verkligen kämpat för att hålla ett stadigt ansikts uttryck idag framför alla fast jag verkligen mått piss, känt mig helt ensam och övergiven men inte mycket och göra åt när man känner att man inte vågar prata med precis vem som helst, och den man verkligen älskar finns inte ens där för en, en sådan dag verkligen skit! ;( ibland blir man bara bortglömd och då vet man inte vad man ska göra, utan man blir allt känsligare bara.


Kommentarer
Postat av: mamma<3

älskar dig sååååå otroligt mkt , det ska du veta, och är det ngt så prata med oss bara.. vi vill att du ska må bra <3<3<3

2010-03-20 @ 09:08:36
URL: http://barazidiz.blogg.se/
Postat av: ludde älskling

förlåt för allt jag älskar dig:((L)<3 jag vill vara din för alltid:((L) jag e bara dum i huvudet:( förlåt ring mig om du vill snacka(L) fixar telefonen till i kväll..:(((L)

2010-03-21 @ 16:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0