Huffhuff

Godmorgon alla människor :)
Idag fortsätter en stor dag sen iigår för de tjejer som är och tävlar i klippan lady open, det gick ju bra igår så bara hoppas på att det håller i sig de samma idag. Men min lillasyster är uppe i falköping och tävlar Ft-cuppen all lycka till dig syster, ge nu järnet och visa var skåpen ska stå <3

Igår var det Lets dance och det var stefan och malin som åkte ur, så nu är dem bara fyra kvar och snart final:
1. Claudia och Tobias 2.  Willy och Charlotte 3. Mattias och Cecilia 4. Molly och Jonathan.
Ja undra vem som vinner hela lets dance men matias och cecilia var väldigt duktiga igår så vi får väl se vem som tar hem vinsten snart :)

Ja annars händer inte så mycket just nu, ligger vakan själv medans Baby och simon ligger och sover fortfarande! haha bara jag som är en liten morgon människa men det är väldigt skönt och vädret ser ut att vara väldigt fin så funderar på att ta tag mig lite i kragen och gå ut och motionera lite för har börjat ta tag i mig lite med att komma i form, har faktiskt börjat byta ut lite onyttigheter mot nyttigheter istället. Och det måste jag säga att det är riktigt skönt och liksom har inte så stort sug just nu av fettig mat och sådant, men ikväll får vi se vasd dagen tar oss till först ska vi på kalas hos ida sen vet inte om det bär av hem till mig för ska med mamma imorgon till lilllebrors lillebror som fyller år , men ikväll blir det även att se melodifestivalen, så shake that as!

Kommentarer
Postat av: storasyster (:

Grattis till betyget i engelska, blev verkligen glad för din skull :) Du har kämpat på så fruktansvärt mycket att ett annat betyg hade varit fel, eller ja inte högre betyg men lägre ;b Claudia är faktikst bäst i lets dance, hon borde vinna sen willy på andra plats för han ser det roliga i dansen precis som man ska ;)

2010-03-08 @ 11:47:43
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0