huevärk

Var i skolan exakt hela dagen, men det brukar jag vara men idag var en sån dag då jag hade extremt mycket huevärk den började redan klockan 8 på morgonträningen och sen så gick jag ända tills fyra eftersom man ska ju inte gå hem för huevärk fast jag kände verkligen att det vasr skit jobbigt och bara ville hem och lägga mig men nej jag stannade störrigt nog var det bara att sjuksyster finns ju aldrig där när man behöver henner ;p
När jag kom hem blev det att direkt gå och ta en aldrin och en varm kopp tee och lägga mig i sängen ett tag sen kom mamma och moffe hem och då bjöd moffe mig på semla, riktigt gott :) snackade lite och så sen tog jag bussen ner till stan och skulle möta upp älskling men först träffade jag sara så blev att snacka med henne lite, och sen kom älskling så satt vi och snackade lite och så kom emil, blev även lite prat med honom sen åkte vi, och sen vidare åkte jag hem första natten vi ska skulle sova utan varandra, men det gick bra, men man kände ju att det var mer ensamt för jag vet inte på hur länge vi inte har soviti utan varandra. Men men åkte hem och tog mig ett riktigt varmt och skönt bad, på med morgonrocken och sen äta middag  med lilleman blev potatis, kött, brunssås och morötter så fruktansvärt gott måste jag säga, men efter det var jag helt slut så gick in och la  mig ett tag i sängen somnade då en timme, skönt eftersom då kunde jag plugga efteråt :) sen var det bara snacka med älskling och godnatt! tjingeling.

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

Härlig blogg :)



Hoppas du får en bra dag :D

2010-03-03 @ 07:35:13
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0