hjärtljud

Detta hemska blåsiga kyliga väder, uch snälla kan det inte bara sluta någon
gång! Hoppas att alla har sussat gott och drömt sött, för det har jag gjort,
vaknade upp bredvid älskling imorse, fixade till mig och sen körde dem mig till
bussen pga att älskling inte börjar fråns klockan ett den lyckosen ;p sen när jag
satt på bussen blev det att titta lite i engelska boken och läsa lite för har ett
engelska prov sen halv elva som ska avgöra engelska betyget, så hoppas att
jag klarade det.

Men annars har det inte hänt så mycket för började halv tio och slutde två så rätt
kort dag, men när jag kom hem blev det att ta en kopp te och snacka lite med
ida sen åkte jag med henne till barnmorskan och så fick jag höra lilla Melvins
hjärt
slag väldigt häftigt måste jag säga, sen åt vi vars en semla sen hämtade
fredde up henne så åkte jag ner och möta upp älskling så blev det bussen hem
till honom <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0