Godmorgon :)

Började praktiken 06:30 imorse så det var tidig morgon och väldigt trött måste jag säga eftersom att jobbade kväll igår också, men upp och hoppa blev att fixa barnen och sedan städa, så imorgon är det bara köket, så får vi se vad det blir mer att göra imorgon för har morgonturen då också.
Annars när jag kom hem var moffe här, har inte gjort så mycket kollade vince när mama och pappa stack och handlade lite och då passade jag även på att bada, så nu väntar bara en kopp kaffe och sen kanske älskling kommer ikväll om det är okej för mamzi och papzi men det tror jag, brukar inte vara några problem :) <3

Idag är det torsdag den 11/3-2010 och den 24/3-2010 är det beräknat att ida ska få sin lilla melvin, men vi får väl se om han kommer tidigare man kan väl alltid hoppas att den lilla gullungen kommer snart, han börjar bli en liten tjockis ;) 2,6kg men det var inte det jag tänkte skriva utan har fortfarande ont efter dessa jävlans tänder, haha och snart är det dags att dra ut dem andra två usch fasar redan för det, eftersom att dessa två jag dragit ut har jag fått ont nu efter, nätterna är värst men inatt sov jag faktiskt hela natten, skööönt! :)


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0