Godmorgon :)

Godmorgon, vaknade upp bredvid mitt hjärta blev att ta en morgon dusch och sen äta frukost. Har så fruktansvärt ont i min tand bredvid där jag drog ut, skulle inte förvåna mig om dem gjort någonting fel /; men ska ju ditt på tisdag och dra ut två till och är det inte över då så ska jag fråga varför? ..

Gårdagen var att följa med älsklings mamma till malmö och vara hårmodell för henne sen kom vi hem vid 18:30 och då bar det av hem till älskling, så bytade om och sen åkte vi hem till hans mamma och åt middag med dem och kollade melodifestivalen. fyfan anna skulle inte vunnit utan salem al fakir eller eric saade!!!

Kommer även snart en bild på vad jag fick för grej igår :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0