Godmorgon :)

fy vad denna veckan gått riktigt fort, :)
verkligen älskar min praktik plats där är så undebart och roligt.

Började 06:30 imorse, och sen bara gick tiden hade morgon tur idag, men tyvärr skriver inte om min praktik plats för det är tystnadsplikt, men det går riktigt bra och klockan bara springer iväg. Tog bussen hem, väl hemma gjorde jag lite saker som skulle fixas och sen blev det fixa med mamzi, papzi och moffe :)

När det var klart så gick pappa och moffe till sjukgymnasten och jag & mamzen körde till systembolaget och handlade lite, sen bar det av till rusta där man handlade lite, som jag viste att hon skulle göra thihi. När vi var färdiga bar det av till att hämta mikan på skolan men fick sitta och vänta i bilen i en halv timme för vi var väl allt lite tidiga... hahah och nu sitter jag här med en varm kopp tee eftersom att det är skönt för tänderna, värkana har minskat men nätterna och morgnarna är inte dem bästa precis. Men men vad ska man göra? 

Ikväll blir det let's dance men älskling sen får vi la se vad dagen blir av innan och efter det, för denna helgen ska vi vara ensama och mysa själva det var ett bra tagsen nu, och imorgon har vi dessutom 1år och 3månader. 
tjingeling ;b 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0