eventuellt

har varit väldigt dålig på att uppdatera nu på de senaste dagarna, men har haft min praktik och däraför går det lite upp och ner i skrivandet. Praktiserade hela helgen, men nu har jag fått vara ledig måndag och tisdag så har varrit och tagit det lugnt och även varit i ängelholm en runda, kollade runder lite i affärerna hittade en par skit snygga skor till melvin som han ska få av mig då i dopppresent sen när pengarna kommit :)

Dagen idag blir det att ta det lugnt, varit med ida på sjukan i två timmar idag och nu eventuellt blir hon igång satt på torsdag den 25/3-2010 men det är bara/endast eventuellt så vi får la se hur lång tid det tar innan han kommer ut. Men all lycka till er ida och fredrika <3

Blir att åka till älskling sen i eftermiddag, ska ha en liten myskväll flr oss själva. Det behövs ibland det också. Annars nu innan blir det bara att snacka lite med mamzii och idizen ett tag och även fixa upp på rummet och ta ett varmt skönt bad! PS: Hoppas att ni fortfarande kommer följa min blogg fast jag har blivit lite seg (; Tjingeling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0