dragit ut

förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera men hinner liksom inte med, och orkar inte sitta på datan så mycket heller, liksom varför ägna sin dag åt att sitta på en data hela tiden när man kan göra annat om dagarna? nej men praktiken har ju kört igång och tandläkar- besöken har kört igång. ska gå hos tandläkaren nu en gång i veckan fram till den 31mars (men det är bara två gånger) men ska dra ut tänder för att sedan få tandställning.
Så igår var jag och drog ut två tänder fyfan ont gjorde det inte men efteråt är det inte så skönt så på hela min dag igår åt jag bara lite ravioli till kvällsmat /: men det var jätte gott men givetvis när man inte får äta så är det alltid så god mat hemma och så blir man sugen på allt som är gott, det är det värsta som finns!

Nu är det bara exakt två veckor kvar till IDA föder lilla Melvin, måste säga att tiden har gått oerhört fort nu under hennes graviditet, kanske inte för henne som mått så fruktansvärt dåligt men för mig har tiden bara knapprats iväg. Fast nu är det bara två veckor kvar så skönt men man vet ju aldrig om han ploppar ut för tidigt eller kanske till ock med försent? nej hoppas allt bara går bra nu sista tiden och att du mår bra, men snart kommer lyckan <3 Läs gärna hennes blogg så får ni höra hur hon mått, verkligen fruktansvärt sjukan hela tiden nästan eller bara kolla den för allmänt roligt men släng då gärna in en kommentar också: http://barazidiz.blogg.se/  ..

Dagen idag leder inte till så mycket mer än praktiken och försöka äta och sova för har inte sovit ngnting inatt nästan, tack ock vare dessa jävla skit tänder som ska ut. Nej nu orkar jag inte sitta här mer, men ska försöka att bli bättre på att uppdatera, tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Moster håller koll

Hej vännen..ojdå låter inte alls kul med att dratt ut tänder.Men det blir bra i slutändan.L..Klänningen har jag köpt på Tradera.Gå in på klänningar..Nya klänningar..Där är sjukt mycket snygga *** NYA kläder ****.Så billigt åsså..Ja visst är den snygg.Å hon blev så fin i den åsså..Ha en bra eftermiddag..åsdu,,Hur går det på praktiken?

2010-03-10 @ 11:36:51
Postat av: ida - väntar mitt första barn <3

Snäckan, hur är det !?

Tkr så synd om dig, hoppas verkligen att du kan äta snart .. Jag vet hur det är att se när alla andra äter gott och man sitter som en idiot med soppa xD Vad fint skrivit av dig gumman, helt otroligt om två veckor så är jag mamma ock förhoppningsvis innan , att jag ska få ett barn som är mitt ock skapat av mig helt otroligt underbart .

2010-03-10 @ 18:15:08
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0