dålig natt.

Godmorgon alla folk :)
Natten inatt var fruktansvärd, har nästan inte sovit ett skvatt! Känner bara hur ögonen vill sluta sig igen men det går inte, kroppen har blivit pigg men inte ögonen. Legat och vridit och vänt på mig nu hela förmiddagen för att kunna somna om men ickes och nickes!
Har haft så ont inatt så det inte varit klkot asså, men antagligen så går det väl över nu för kollade i speglen och där jag drog ut tänderna har börjat dra ihop sig nu till fint så antagligen det som gjort så fruktansvärt ont, men bara så jobbigt och så går jag 15-21.30 idag så det blir nog lite tufft men det får väl ta sig det med! Kämpar man så går det, ska även lägga ner en alvedon i fikan nu snart i jackan så jag har med mig det nu fall i fall det skulle vara något. 
Dagen idag har ju inte varit så possitiv på grund av det, men det släpper väl och förhoppningsvis gör dagen bättre för man känner ju inte sig på ett toppen humör när det är så precis. Men men har faktiskt varit och lämnat vince på dagis idag också och snart kommer mamma och ida med bullar som vi ska äta sen blir det praktik, tjingeling.

Ja man blir väl lite off, eftersom man har ont  xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0