ÄNTLIGEN ÄR DET ETT G

ett ord räcker dagen igår skriver vi inte om!!
men imorse fyfan vaknade upp bredvid mitt älsklade hjärta och så blev det att käka jordgubbsfil med flingor till frukost sen åkte vi till bussen blev bussen hem nu på morgonen för jag började inte fråns halv tio så blev att snacka lite med mamma,mikan,ida och lillebror sen gjorde jag v mig och gick till skolan så jävla härlig och soft dag fick även reda på att jag klarade mitt engelska betyg idag hade ig varning i det inan men jag klarade det, så jävla skönt så ett godkänt har man nu, bara att älska förfan! haha

nej nu sitter jag här och skriver lite medans älskling  slutar snart i skolan så blir ner och möta upp han sen, ska kanske även ner i stan med ida först och handla min present om hon inte har glömt det, för det vet man ju aldrig. haha nej nu ska jag inte sitta här med tjingeling.


Kommentarer
Postat av: mamma

Jag blev så jätteglad för din skull <3<3<3

2010-03-05 @ 14:43:42
URL: http://barazidiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0