work



Godmorgon alla läsare :)
Hoppas ni har haft en underbar natt och sovit gott, för själv jobbade jag natten och var vaken hela tiden, fast det var svårt eftersom att jag gick upp klockan sju på morgonen samma dag och trodde inte att jag skulle bli trött. Men jovisst men jag somnade inte iaf och det är huvudsaken :)

Kom hem för ungefär en timme sen och då hade mamma lagat gott kaffe till oss, så har precis snackat med henne lite och nu sitter jag här men funderar på om jag  ska ta en kopp till och sedan dra mig till lekplatsen med lillkotten så vi leker lite, så jag blir dödstrött oh bara somnar direkt. För ska jobba natt idag igen så håller tummarna att jag kan få lite sömn innan för just nu har jag blivit pigg och det är inte bra :( haha!

Har jobbat ett antal dagar och pass denna månaden och darför går uppdateringen i vågor. Men har två pass kavr denna månaden så antagligen blir det lite bättre men sen i juli och augusti har jag mycket jobbjobbjobb så uppdateringen kommer verkligen att gå i svakor och vågor. Men nu har jag förvarnat er. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: mormor

ha en trevlig midsommar var rädda om er hoppas vi ses snart

2010-06-24 @ 19:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0