nagelförlängning.

sitter och dricker en kopp kaffe nu med syrran, men håller samtidigt på att ordna lite saker och ting här på datan. Haqr börjat lära mig nu med mina naglar, som sagt första gången jag har det och är så fruktansvärt ovan. Men som sagt börjat vänja mig, och nu närmar det sig skolavslutningen också. Endast två dagar kvar. :)

Ska ha brännbolls tunering i morgon i skolan och möta dem andra tvåorna på skolabn och givietvis i första omgången nhar vi spid;arna men klart vi ska vinna inga problem. haha! fick som sagt mina bety idag inte ett ända IG skit skönt. hade hyffsat bra betyg med kunde nog gett mer och uppnåt lite bättre i fler ämnen för det var alltid på millimetern i de flesta ämnena som jag kunde uppnåt bättre. så i trean blir det satsa stenhårt. (y) 

här ser ni en lite dålig på på hur naglarna blev, fotade snabbt med mobilen men kommer förhoppningsviis bättre bilder sen. Som sagt bilderna är inte alls bra, men kommer nog snarre bättre bilder sen.

 
bild 1                          bild 2  

Kommentarer
Postat av: Emma. - Mamma till Mathilda. <3

Riktigt snygga :)

2010-06-09 @ 18:15:13
URL: http://ffonavi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0