take a bracing walk

så jävla snygg, är jag! (;

lite sen uppdatering men imorse vaknade av att mobilen låg och vibbrerade, och det visade sig vara mamma. Hon ville att vi skulle passan lillebror under tiden hon äntligen skulle till tandläkaren. :) Så det slutade med att vi gick upp och tog på oss och sen fixade skjuts till bussen.

Passade lillebror, medans dem kollade på film tog jag ett bad och sen gjorde v mig lite, för sen när mamma kom hem igen så blev det att åka ner till stan och fixa sommarkortet, eftersom att jag åker så mycket buss med baby och sedan jobbjobbjobb.

När mamma kom hem, kom även mikkan och moffe från väla för dem hade varit och handlat skolavslutnings kläder till hennes skolavslutning imorgon. ja tiden går fort för henne med, redan åttan nästa för henne och då börjas det med betygen, och sjäålv börjar man ssista året på gymnasiet, wihoo. :)

Blev även att mamma och pappa gick in i budgivning idag till ett hus, och hittils leder vi så bara hoppas på att vi kommer att få huset, för vill verkligen flytta ditt. men som sagt ska aldrig hoppas för mycket för då går det bara åt skogen. som sagt, (y)

nej nu ska jag och älskling ut och gå en kvälls promenad. det behövs det också. bara mysigt och underbart! love it. tjingeling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0