shoppshop.

Godmorgon! dagen började med att jag och älskling vaknade upp och gjorde v oss för att ta bussen in till stan. där vi gick år vars ett håll jag till träningen och han till skolan. Efter träningen så blev det att vi skulle åka med ante så blev att vi först gick till honom och hämtade bilen sen körde han och lämnade oss på skolan. Först elin och sedan mig och jennifor.

Blev även en del prat när vi skulle gå av om brottningen, om vårt betyg och hur det komme3r bli. Så nu i veckan eller kanske ikväll blir det ett sámtal och sen efter det kommer jag att avgöra om jag ska fortsätta att gå på brottargymnasiet eller om jag ska välja något annat där istället. Som sagt jag vill lyckas.

I skolan hände inte så mkt mer än att gå in och säga hej och hejå igen för sen slutade vi. Soft skulle egentgligen slutat kvart i fyra men nu blev det halv elva istället. Jag och jennifor gick och käkadei maten sen följde jag henne en bit så snackade vi..

Om en och en halv timme skan jag vara nere i stan och möta upp älskling sen ska vi vidare och fixa lite saker. Ha4r även tänkt att börja skärpa till mig nu och börja läsa till körkortet, mamma och pappa har ju redan betalt så nu ska jag börja, med teorin hade jag tänkt mig (: hoppas på att jag klarar det detta året. mitt mål är att hålla igång, och klara det innan 2010;s slut.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0