nightworking

Godnatt mina kära läsare.

Själv jobbar jag just nu men alla ligger och sover och jag ska vara vaken helt själv. Lite läskigt tycker jag att det är men sån tur kan jag tarra både mikkan och älskling på mobilen lite. Så är lite elak! mohaha men jag tycker det är skoj. Jobbade som sagt natt igår med men lyckades inte somna när jag kom hem mer än en timme efter att mamma fick mig att lägga mig då hon lam sig och snackade med mig och då somnade jag i en timme ungefär.

Så andra natten på rad nu, har med mig en flaska coca cola (0.5l) och två nektariner men den ena har jag redan ätit. thihi funderar på om jag ska gå och sätta mig i soffan och kolla lite tv och läsa lite i körboken men det är så tråkigt, fattar ena stunden men sen när jag tänker på något annat är det glömmt igen. Hm, jahapp?

Imorgon är det midsommar som ska tillbringas med mitt hjärta, och några andra. Blir en hel mysig dag med mycket skratt får man hoppas, men lekar det finns redan planerat! ;)

Ett litet meddelande till mormor:
Hej mormor, såg att du kommenterat! Blev jätte glad med tanke på att jag inte har ditt nummer kvar i mobilen men hade varit roligt om du hade kunnat ringa mig någon dag så vi kan träffas igen, är ledig nu mellan fredag fram till onsdag då jag kommer att påbörja mina tuffare pass. :) Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0