midsummer



Godmorgon mina goa läsare.
Idag är det midsommar så ha en fantastisk trevlig midsommar dag och gör den utav det bästa möjliga. Själv ska jag tillbringa min med älskling och ett antal andra. Så ikväll lär det bli festa! (y)

Slutade 8 imorse som sagt skrev ju att jag jobbat natten om ni läste mina natta inlägg. Var ju tvungen att sysselsätta mig lite så jag inte skulle somna. Så nu har jag inte sovit ordentligt på 2dygn bara en timmne samanlagt och det var igår på dagen som jag vilade.

Nu kom mamma & pappa hem, dem har varit och handlat. Så nu ska jag gå och ta på mig för har nyss tagit ett långt skönt bad eftersom nu hart jag min *långa ledighet* som varar fram till onsdag. Så¨dem dagarna ska bli toppen blir nog att spela tennis och golf! (:

Nej ha en härlig midsommar afton, och håll i hatten!


Kommentarer
Postat av: moffe

glad midsommar på dig håll du i din hatt så håller jag i min gör nu inget som inte jag skulle gjort

2010-06-25 @ 23:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0