lovely



Godkväll. Hoppas ni alla hade en fantastisk midsommar för min var helt fantastisk måste jag säga. Och även dagen efter var helt underbar! Orkar inte skriva så mycket just nu, men dafgen idag har varit att vara ute hela dagen och solat, spelat fotboll och sen bad! Så har fått lite färg.

Imorgon blir det att åka in till höganäs och träffa mormor och sedan vidare hem till carina! Och vara där under kvällen! Är även skit förbannad över en sak som jag fick reda på i morse, fattar inte hur man kan göra så, så mycket som jag ställt upp för dig. Och en sak e säker, du ska inte lyckas att försöra för mig för jag vill ha en lyckad och ha en förtroende framtid! <3

Snart är långledihgeten slut, så snart blir det jobbjobb. Nej nu ska jag lägga mig och skriva i min hemliga dagbok. Om lite mer privata saker som inte alla har med att göra eftersom att det vissa som läser min blogg som inte har med mig att göra! Så tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0