läsare

Godmorgon mina underbara läsare.
Hoppas ni haft en bra morogon, det har jag haft och nu bär det av att träffa mormor :)

uppdatering:
Blev att jag och älskling åkte in till höganäs och hem till mormor, var där ett tag sedan promenerade vi ut en härlig runda alla tre, fick även en jätte super fin klänning av mormor. Kommer bild sen! :) Sedan gick vi vidare och åt på pizzerian. För min del blev det faktiskt en kyckling sallad :) eftersom det var så varmt ute, satt och snackade en del och sedan promenerade vi tillbaka hem till mormor och var där ett tag. :) En fantastisk, rolig och trevlig dag :)

Vidare sedan blev det att gå ner mot stranden snabbt och vidare hem till carina! Spelade lite badminton och tog en fika uppe på balkongen väldigt trevligt det med :) .

Sen blev det dags att åka hem men väl när vi kommer hem stoppar linus och frida oss och frågar om vi är sugna på macdonalds. Men nja ja lite blev vi ju smått, så blev att vi tog caben in till hbg och käkade macdonalds med dem, babys papzi bjöd, så snällt :) .

Nu ska jag och älskling krypa ner i sängen och starta my name is earl! :) och ha en myskväll, med chips och dippa en onyttig dag detta. men tjingeling.

Kommentarer
Postat av: mormor

tack för en trevlig mändag kram

2010-06-29 @ 18:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0